onsdag den 9. juni 2010

PACman gå hjem

Kære alle

På min rejse gennem mulighedernes verden er det opløftende at møde så mange gode virksomheder i det område man så fint kalder SME (Small, Medium og Entrepreneur)
Så utrolig mange idéer - og ovenikøbet realiseret.

Men så er det PAC man kommer og æder de små, mindre og tramper løs på dem der ikke er store nok til at klare sig. Hvornår bliver man PAC man?
(I ved ostespillet PACMAN)...

Jeg kender ikke svaret men har sat mig for at PAC man ikke skal have lov til at gå uden for sin bane hele tiden. Der er plads til alle og jo før vi i DK indser at det er fedt at hyre firmaer med spidskompetencer ind istedet for at fokusere på Stor, større og størst (alias PACman) jo bedre kan DK markere sig på verdensmarkedet.
For det er her den største innovation opstår og realiseres. Det er her de fleste muligheder findes for vækst, beskæftigelse og uddannelse.

Det kræver en større uddybning jeg gerne giver og har tænkt mig at føre ud i livet - hvilket jeg skriver meget mere om alle steder lige om snart.

PACman er god nok til nogle ting - men det er og bliver et spil, hvor det kun drejer sig om at vinde og måden, resultatet betyder mindre - bare man vinder.
Lige en tanke værd!!!
Kh
Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar