søndag den 1. august 2010

TAK - simpelt og glemt

Kære alle

Ferien er næsten slut og jeg har nu været igang i 2 uger i mit nye firma Capernow Projects. Der er fordele ved at starte når alle andre har ferie - man får ro (smil). Men også til at tænke over ting, der betyder mere og mere.
En af de ting jeg er overrasket over er hvor dårlig mange er til at sige TAK. Ikke fordi der skal gå takkesang i alt, men at høste æren for noget andre har haft større indflydelse på, eller glemme dem der har hjulpet til at komme i mål er usmageligt og lavt.
Af og til kan det betale sig lige at stoppe op og tænke på hvem der har været der, hjulpet, givet gode idéer man selv kunne bygge videre på og ikke mindst lige huske det lille ord TAK.
Det giver stof til eftertanke at opdage hvor hurtigt det lille ord glemmes, når man er sikker på rang stien. Så lad mig slutte denne korte ny-æra af indlæg med et STORT TAK til alle jer fantastiske venner og bekendte jeg har mødt gennem tiden, som støtter og altid er venlig og imødekommende.
Vi er født heldige - at vi får alle disse muligheder.
Mvh
Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar