søndag den 30. maj 2010

Input til hvordan finder man de Bedste...

Hej

Så er jeg ude af Miracle (teknisk set) og har gang i mange andre ting som skal realiseret 1/7 og frem. Det bliver rigtigt spændende og jeg kan faktisk ikke helt forstå at jeg ikke har kastet mig ud i det før nu..:-)

Kort skitseret taler vi om:
1) Selvstændig konsulent hus pr. 1/7 med mig selv :-) -
2) "Fremtidens firma" bestående af mig, et par stykker mere og en fastansat pr. 1/8 -
3) V.I.P gruppe af udviklere indenfor MS
4) V.I.P gruppe af database orienterede folk indenfor MS
5) Guru netværket for SQL server folk (internationalt - SQLserverRoundtable
6) Netværket for MS partnere - IAMCP -
7) SQLSUG - Sqlserverusergroup
8) Cloud Erfagruppe
9) Ledernetværk

Kan egentlig godt forstå jeg har haft travlt... he he...

Men jeg er interesseret i alle der gerne vil være med i 2-8. Selvsagt er det ikke et tag-selv-bord eller åben invitation - men indstillinger på personer I kender der bør være med modtages gerne. Det er jo synd hvis der sidder nogle derude der tilfældigvis ikke er rendt ind i mig eller mit netværk (selvom det skulle synes umuligt - smil)..... Så skriv enten kommentar eller til miranette efterfulgt af @gmail.com

Med venlig hilsen
Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar