søndag den 10. oktober 2010

Svaret på livet, universet og alt

101010 - idag 10. oktober 2010 - er også omskrevet fra binært = 42.

Som netop indenfor IT-verdenen især er kendt som svaret på alting. Hvis man ikke ved det allerede bør man søge på "Hitchhikers guide to the Galaxy" eller nemmere er det måske at læse min eksmands klumme i Comon fra idag.:-)

Da jeg sluttede min karrierer i Miracle gik jeg med mange tanker om at skabe fremtidens firma, hvor innovation, samarbejde, vækst, HR, let adgang til ressourcer, bevarelse af værdi og fokus --- kunne forenes i et og samme netværk. Konceptet er gennemtænkt til mindste detalje, flere har vurderet det og JA det er muligt og det er meget unikt. Firmaets navn var selvfølgelig Company42....
VAR ???
Ja for jeg er lidt forud min tid og har skruet ned for hjulets svingninger. Konceptet lever dog videre og færdiggøres til endelig "udbud". Det er vejen for mange mindre og mellemstore firmaer således at de bliver stærkere og kan klare konkurrencen fra både ind- og udland, samtidig med at de kan gøre det de er bedst til og bevare den kultur og værdi der har tiltrukket de kompetente medarbejdere de har. Vækst behøver ikke nødvendigvis betyde "antal" ansatte i samme firma.

Samtidig har jeg brugt 42 dage på at finde ud af at jeg ikke skal fortsætte i det firma jeg startede 1/7 og håber at jeg indenfor de kommende 42 dage eller timer finder det rette. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar